.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت از مخاطبان به قضاوت؛
مطلبی در رد مقاله مندرج در شمال نیوز با موضوع شهرداری ساری
شمال نیوز:در پی درج مقاله ی یکی از مخاطبان شمال نیوز با عنوان "شهردار ساری را به بیراهه نکشانید" که در طی آن اقدام فرهنگی اخیر شهرداری ساری و برخی دیگر از معضلات مدیریت شهری مورد نقد قرار گرفته بازتاب های...

شمال نیوز:در پی درج مقاله ی یکی از مخاطبان شمال نیوز با عنوان "شهردار ساری را به بیراهه نکشانید" که در طی آن اقدام فرهنگی اخیر شهرداری ساری و برخی دیگر از معضلات مدیریت شهری مورد نقد قرار گرفته بازتاب های مختلفی از سوی مخاطبان دریافت شد که بخشی از آن در قالب کامنت های ارسالی در دسترس مخاطبان گرامی است.شمال نیوز ضمن اعلام مجدد مواضع خود در انتقال صادقانه اخبار و ایجاد فرصت برابر جهت اعلام دیدگاه های منطقی و حمایت از افکار و اقدامات اصولی و مدبرانه در توسعه ی استان پیام ارسالی یکی از کاربران را ارایه می نماید. خاطرنشان می سازد شمال نیوز مطلب ارسالی را بدون حذف و ایجاد تغییر جهت قضاوت مخاطبان محترم به منظر عموم می گذارد.
نکات قابل توجه برخی پیشوند اسامی در این متن مورد تردید می باشد.
محفوظ بودن نام نویسنده در تمامی رسانه ها موضوعی عرفی تلقی می شد.

مطلب وارده:به تازگي در سايت وزين شمال نيوز مقاله بدون امضايي درج گرديده كه از جهات مختلف هم مايه تاسف است و هم مايه تعجب . صاحب اين قلم به همين دليل فرصت را قدر دانسته و برآن است تا در پاسخ به آنچه درآن مقاله آمده نكاتي را براي قضاوت مردم و خاصه انديشمندان و فرهنگيان يادآور شوم .

اما قبل از هر چيز ابراز اميدواري مي كنم غلط هاي املايي و دستوري و يا حتي اصطلاح سازي هاي شگفت اين مقاله دست پخت حروف نگار محترم سايت باشد و نه نويسنده آن ، چه از بزرگواري كه احساس مي كند توان قلم دردست گرفتن و ناي نوشتن دارد تا از كرسي بلند يك ناصح و ناقد شخص و مجموعه اي را مخاطب قرار دهد ، غلط هايي چون ايرادات ها يا مديريت حمل و نقل شهر و ...... دور از انتظار است .

به تعبير نياكان ما و اما بعد .......

در فرازي از مقاله مورد بحث آمده است ، شهردار جوان فاقد تجربه و رويكرد فني و عمراني مي باشد.

در باب رد اين ادعا بايد به اين دوست ناشناس (راستي چرا ناشناس؟) يادآوري شود مهندس عبوري اتفاقاٌ در بخش فني و عمراني سوابق درخشاني داشته و يادمان هاي بسياري از خود باقي گذارده كه هم شگفت انگيز است و هم تحسين برانگيز .

احداث سه پروژه عظيم مسكوني در سه منطقه استان آن هم در يك زمان مشترك و مشخص و بناي جديد صدا وسيماي مركز مازندران تنها دو نمونه از اقدامات ايشان است و چنانچه سايت وزين شمال نيوز اعلام آمادگي كند و فضاي لازم را در اختيار راقم اين سطور بگذارد آماده ام تا ليست بلند و بالايي ارائه دهم كه گواهي صادق بر توانمندي هاي مهندس عبوري در بخـش هاي فني و عمـراني مي باشد.

با اين همه بر اين اعتقاد خويش پا مي فشارم كه اگر آقاي عبوري در اين خصوص هيچ عملكردي نداشته باشد ، همين اقدامـات بسـياري كه طي اين مدت كوتاه در سطح شهر انجام داده است خود مي تواند شاهدي باشد بر رد ادعاي نويسنده محترم مقاله مورد نظر .

ايشان در جاي ديگري از مقاله خود در كمال ناباوري تاكيد كرده اند كه آقاي عبوري بايد پاسخگوي ايرادات هاي(!) ..... هدر رفت منابع عمومي و .....باشد!! .

براستي در كدامين بارگاه و درگاه ومحكمه اي ديديد و ديديم يا شنيديد و شنيديم كه كسي بايد پاسخگوي اعمالي باشد كه در بروز و ظهور آنها هيچ نقش و سهمي نداشته و ندارد؟!

دوست ناشناس ! آخر چرا و بر اساس كدامين منطقي و مطلبي از آقاي عبوري مي خواهيد پاسخگوي اعمالي باشد كه شهرداران قبلي انجام داده اند؟

نكنه خداي نكرده ،زبانم لال ، گوش شيطان كر و چشمانش كور اگر روزي و روزگاري قرعه قاضي القضاتي به نام شما افتاد هر آنكس را كه در شوشتر يافتيد به خاطر هرجرمي كه در بلخ رخداده است گردن ميزنيد؟

جداي از اين موارد نكته شگفت ديگري كه در مقاله ايشان به چشم مي آيد ،همان مطلبي است كه بهانه اين نقد نا عادلانه را بدست اين دوست نويسنده داده است، يعني همان بندهايي كه قدرشناسي تعدادي از خردسالان اين شهر را به تصوير كشيده است.

راقم اين سطور به اين سخن آسماني استناد نميكند كه تشكر از مخلوق شكرگزاري به بارگاه خالق است چه ميترسيم اين دوست ناشناس و زبانم لال ناسپاس از چنين سرمشق هايي گريزان باشد بلكه به جمله زيبايي از ژان پل ساتر انديشمند نام آشنا بسنده مي كنم كه مي گويد: هركس كه زيبايي را ترويج و تبليغ مي كند بايد به زيباترين شكل ممكن ستايش شود.

نويسنده اين سيامشق نه نگارنده مجهول الهويه مقاله مورد بحث كه مردم و خاصه از نخبگان و انديشمندان شهر مي پرسد آيا اين بنرها در تكريم و تعظيم و ستايش يك فرد است يا در راستاي تبليغ و ترويج زيبايي ها و بويژه زيباترين حس انساني كه همانا حس قدرشناسي است؟

قدر ناشناسي و نقد ناعادلانه اين نويسنده ناشناس آنجا پررنگ تر ميگردد و معناي بيشتري مي يابد كه بخاطر آوريم به لطف اقدامات بيشمار مهندس عبوري شهردار پرتوان ساري اين روزها در و ديوار شهر و ديار ما با بنرهاي بسياري آذين شده اند و نيازي به اين بازي هاي كودكانه كه در مخيله كسي جز نويسنده ناشناس نمي گنجد نيست.

نكته ديگر آنكه فرهنگ سازي و فرهنگ پروري يكي از وظايف شهرداري و بخصوص اداره فرهنگي اين سازمان است و آنچه اين روزها در قالب بنرهاي اعتراضي اين نويسنده محترم ترويج ميگردد دقيقاً در راستاي همان فرهنگ سازي است كه گويا به مذاق دوست ناشناس ما خوش نمي آيد.

و اما نكته آخر آنكه هم شهردار محترم و هم مجموعه شهرداري ساري آغوش خود را بروي هر منتقدي مي گشايد و از هر نقدي به گرمي استقبال ميكند اما اين دوست عزيز بايد بداند نقد نيز آدابي دارد كه آگاهي از موضوع مورد نقد الفباي آن است حال آنكه با كمال تاسف جاي جاي اين مقاله فرياد از نا آگاهي نويسنده اثر ميكند. و نياز ديگر نقد و منتقد همانا انصاف است و انصاف است و انصاف كه باز نيز با كمال تاسف اين مقاله اثبات مي كند نويسنده آن از چنين دري بي بهره است.

بنابراين ، پيشنهاد ميشود سري به سايت آموزش و پرورش ناحيه 2 ساري (گالري عكس آن) بزنيد و با رازهاي جاودانه گل كاشتن از سوي شهردارشان توسط دانش آموزان معصوم و مربيانشان بيشتر آشنا شويد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 25 آذر 1391
معلومه بعضی از آقایان خیز برداشتن برای مطرح کردن بعضی های دیگه... این حرفا و این رفتار و این جنجال های خود ساخته ، هر شهروند شریف ساروی رو به یاد علم کردن .....می اندازه مردم دیگه از این شو ها خسته شدند و کسی برای درد مردم کار نمیکنه و اگر هم کاری صورت میگیره !! از اون بعنوان پله ترقی خود استفاده می کنند . همین شهردار دو آتیشه اگه همین فردا بهش پیشنهاد یه پست و منصب بالاتری بدهند بدون چون و چرا همه ی اهداف و برنامه های میان مدت و دراز مدت خودشو فراموش میکنه و سراسیمه خودشو آماده حضور در مراسم تودیع و معارفه میکنه.... بدبختی ما اینه که این آقایان زرنگ فکر میکنند مردم از چرایی این رفتارهاشون بی خبرند و گوش خودشونو بدهکار اطرافیان متملق کرده اند .
نا شناس 25 آذر 1391
ساری همه عاشق عبوریند و بس.
عبوری برای همه ما کار کردند . شهر تازه داره جون می گیره
امید داره خود نمایی می کنه
و خلاصه اینکه پیر و جوان کاسب کارمند همه و همه شهر رو همینجور می خوان
بلدنیستیم براش مقاله بنویسیم فقط می گیم دوستش داریم
نا شناس 25 آذر 1391
عبوری دوای درد ساری است
نا شناس 25 آذر 1391
آخه کجای دنیا یک اداره با پول بیت المال از خودش تبلیغ میکنه و اون هم از یه شخص باید شهردار جواب بده و با این کارهای ضد ارزش خودشو خراب نکنه
علی ایمانی 25 آذر 1391
از متن پاسخ نگارنده مقاله فوق مشهود است که ایشان یک آدم فرهنگی است که هیچگونه آشنائی به مسائل عمرانی و شهرسازی ندارد . ممکن است ایشان بفرمایند آقای عبوری مدرک مهندسی خود را از کدام دانشگاه کسب نموده اند که نگارنده مقاله ایشان را مهندس خطاب می نمایند . ایشان مدعی است که ساختمان صدا و سیما که 13 سال پیش ساخته شده است را آقای عبوری ساخته اند ، عجبا ! . علی ایحال چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . کیفیت کارهای انجام شده در مدّت کوتاه حضور آقای عبوری کاملاٌ مشهود است کافی گذری به خیابان 15 خرداد که به تازگی اسفالت شده است داشته باشید و یا مبلمان میدان خزر که جای خود دارد . آقای نگارنده ، شهر را با حرفهای زیبا و تبلیغات نمی سازند .
سس 25 آذر 1391
ساختمون سازی صدا وسیما چه ربطی به شهرداری داره تازه شهردار قبلی محوطه امازاده یحی رو خریداری کرد و خراب کردن کار هر بچه ننه ای هست کار شاقی تا الان انجام نداد ........ ومشاورانی که طرح نو در بر ندارند در کنارش هست من خواهشی از مردم دارم جو گیر نشوند شاهنامه آخرش خوشه اینم نمیتونه ساری رو گلستان کنه
نا شناس 25 آذر 1391
دم این همشهری گرم خیلی بجا نوشتی. آخه راست میگه دیگه. شمال نیوز چرا شما هر کی ی حرفی علیه ساری و ساروی میزنه با اشتیاق تمام درج می کنی. همش اخبار منفی علیه ساری میزاری.نمونش چرا تیم های ورزشی ساری هر وقت می بازن سری تیتر می کنی ولی وقتی میبرن خبری نمینویسی.مثلا همین اخیرا وقتی گاز ساری مقابل داماش باخت سریع با آب و تاب تیتر کردی ولی وقتی پریروز شهدای ساری همون تیم رو در ساری پرپر کرد خبری نفتی و هزاران چرای دیگر. حالا اگه راستشو می گی نظرمو درج کن تا ببینی چقد دل ساروی ها خونه
نا شناس 25 آذر 1391
شهردار جدید ساری واقعا و انصافا دارد با تمام قدرت کار میکند . شمال نیوز یک انتقاد هم به شما دارم . چرا نام نگارنده را ننوشتید ؟ برداشت بدی از نوع تحلیل شما شده است که خود بنده هم شک کرم که آقای رمدانی اجازه چاپ این یادداشت بو دار را بدهندد. آن یاد داشت چیزی جز تخریب نبود . انشا الله که حاج عباس هم کمی دقت به خرج دهد و قصد و اهداف نگارنده را پیشرفت بداند یا تخریب ، سپس خبر را درج کند . جواد ط
نا شناس 25 آذر 1391
با این تفاسیر پس نباید انتقاد کرد
آیا تمام افتخارات این دوره شهرداری مربوط به آقای عبوری است و تمام کوتاهی دوره های قبل مربوط به شخص شهرداران قبلی بوده و پرسنل در بقیه سطوح نقشی نداشته اند.چرا مسئولین قاصر دوره های قبل بر سر پست هایشان همچنان جولان میدهن! مگر غیر اینه که مشاور عالی حال حاضر خودش شهردار قبلی بوده!
آیا تمام مشکلات شهر تعریض صحن امام زاده یحیی هست! که اینهمه هیاهو شود. آیا عملکرد شهرداری را باید با افکار دانش آموزان ناحیه 2 ساری سنجید!؟ مشکلات ساری زیر بنایی است یا رونمایی؟ کدوم پروژه زیربنایی در این مدت تعریف شد؟برای اجرا و اتمام یک پروژه چقدر زمان لازمه؟ فرهنگ سازی چیه اینه که شعار جنگ کار پیروزی بنویسن بعد یک هفته روش لاک بگیرن؟ یا هشدار گزش عروس دریایی رو بدن؟!
بزرگ نمایی و تبلیغات این دوره شهرداری از عملکردش خیلی خیلی بیشتره...
احمد 25 آذر 1391
دفاع ناآگاهانه و ناشيانه بسيار مخرب تر از نقد حتي غير منصفانه است، موضعي كه در اين مجيز گويي اتخاذ كرديد بسيار سطحي و كودكانه و سفارشي بود
نا شناس 25 آذر 1391
معلومه مطلبو روابط عمومی شهرداری نوشته عبوری مهندس چیه ؟ آخه تملق تا کی ؟ خدا حق همه ر و میده
نا شناس 25 آذر 1391
آقاجان ؛ من نیمه شب برای رسیدن به خونه ازدرون آب گرفنگی بوجوذآمده درمحله شریف آباد وهفت تیر ضجه مینم وشما دارید...
ت.را بخدا مردم ما که قانع هستند وبگذارید طعم خدمت راحاشیه نشین ها بچشند.
روابط عمومی شهرداری وفرهنگی اجتماعی اش که مملو انیروها شده به جای " کل کل نمودن " پیامهای مردمی رابه سمع ونظرشهردارجوان برساند. والعاقبه اللمتقین
نا شناس 25 آذر 1391
مي دونيد كساني كه از شهردار جديد انتقاد ميكنند جه كساني هستند؟؟همان كساني كه در اين سالها بودجه ساري را بالا كشيدند! كساني كه منفعت شخصي خودشان را بر منفعت عموم ترجيح ميدهند.بعد از سه ماه از حضورتان كولاك كرديد مطمئنا بعد از سه سال ساري را تبديل به شهري زيبا و دوست داشتني ميكنيد.آقاي عبوري باشيد و با اراده كار كنيد كه خاري باشيد در جشم حاسدان و دشمنان ساري. ‏
نا شناس 26 آذر 1391
عبوری جان من بفدایت
دعای خانواده های شهدا بدرقه راهت شهردار پر تلاش
ناشناس 26 آذر 1391
همین است که مسولین انگیزه کار کردن ندارن ؛یکی هم که رفت کار کند این دست مزدش است
حسن 26 آذر 1391
با سلام در کجای دنیا مرسوم هست با ساخت دوتا ساختمان میشه ادم فنی کار استاد و شهردار همه جای شهر را گرفته ولی اتفاقا نیافتاد برای روشن شدن موضوع ترافیک سر شهبند با ایجاد پارکنیک بدتر شده میبایستی با کمی عقب نشینی مکان پارکینک وانتقال تاکسی معضل حل میشدفقط دنبال انتخابات نمایندگی هست
پدربزرگ 26 آذر 1391
سلام جا داره از کارکنان خسته ناپذیر شهرداری نیز تشکر و قدردانی شود شهردار بنظر من زیاد در کار عمرانی شهر دخیل نیست فقط مجوز صادر میکند
نا شناس 26 آذر 1391
درخواست ما ساروي ها از آقاي عبوري: تقاطع غير همسطح ميدان امام ،شهربازي صفرآباد،مجتمع آبي فرح آباد ،تلكابين كياسر و افزايش مناطق شهرداري ساري(صفرآباد،فرح آباد و جنوب ساري تا كياسر،فريم ،محمدآباد).تو دوره حجازي كه به دلمون آرزوش موند لااقل شما محققش كنيد.‏
رضایی 26 آذر 1391
ضمن تشکر از شهردار محترم زحمتکش جناب آقای عبوری به حق خوب شروع کرد . ضمناً تقاضی جمع آوری زباله را در کمربندی غربی کوچه طبیعت یک و دو را داریم بسیار وضع نامناسب می باشد بسیار متشکرم
نا شناس 26 آذر 1391
یکی از کامنت ها رو نماینده محترم ساری نوشتند
در جواب ایشان می خواهم عرض کنم که مهندس به کسی اطلاق می شود که بتواند پروژه ای را طبق اصول مهندسی پیش ببرد در حقیقت مدیر خوب یک معمار و مهندس خوب نیز محسوب می شود که اگه خواستی بیا دانشگاه آزاد ساری بقیه جوابت رو بدم اما خیابان 15 خرداد در زمان شما که خرابه ای بیش نبود تازه شما چرا سنگ 15 خرداد را به سینه می زنید چون دفتر شما در آن خیابان است؟ سری به بلوار کشاورز بزنید(همانجایی که بیشترین رای را آوردید) ببینید این عزیز چکونه دارد کار می کند ایکاش می گفتید آقای شهردار برای بلوار کشاورز باید کارهای اساسی میکرد. آقای عبوری دراین مدت کم به اندازه یک شهردار کلانشهر کار کرد . شما برای مردم چگونه می توانید توجیه کنید که کار ایشان بی اساس است؟ آیا مگر نه این است که ایشان بعنوان مثال بعد از قرنی مشکل در امام زاده یحی چه کار خوبی انجام دادند ؟ از شما ها می پرسم آیا این کار غیر اساسی است؟ ترا خدا برای یک بار هم که شده برای خاطر مردم منتظر یک خطایی از این شهردار نباشید (که ممکن است برای هر انسانی پیش بیاید) بلکه کمک کنید تا ساری به یک شهر ایده آل برای همه شود
محمد مهدی 26 آذر 1391
با سلام نمی دانم چرا مازندران اینقدر صفت زیرآب زنی مرسوم شده کمی از استانهای کویری یادبگیرید که چگونه با تمام وجود از مسئولان منطقه خود حمایت می کنند.
ماهان 26 آذر 1391
شنیده شده وزارت کشور صدور حمک شهردار رشت رو متوقف کرده و حکم رو پس گرفته جریان چیه؟
نا شناس 26 آذر 1391
عبوری در این نظر سنجی مقبول مردم است و شمال نیوز هم باید برایبهتر شدن اوضاع شهر اطلاع رسانی درست کند کما اینکه به درستی دارد این کار را انجام می دهد . عبوری نماد سازندگی است
نا شناس 26 آذر 1391
خدا پشتيبان عبوري هست
عبوري مانند برادرانت راس قامت باش
كارتون رو انجام بده
مردم برات دعا ميكنند تا شر شيطان از سرت دور باشه
نا شناس 26 آذر 1391
منتظر خانه تکانی مهندس عبوری هستیم.

تغییرات همهیشه خوب نیست اما اینبارلازمه کارهست.
از دور برت که حال هستندشروع کن
نا شناس 26 آذر 1391
من برای نماینده (س ا ر ی)که خود شخصا در انتقاد شهردار محبوب داره مطلب می نویسه متنی که نوشته شده عینا همان را در کامنت گذاشته اما شمال نیوز هم نمی زنه
نا شناس 26 آذر 1391
1- واقعاً جای تأسف داره که یک اداره برای تعریف و تمجید از رئیس خودش در سطح شهر بنر می زنه!!!! وقتی برای اولین بار این بنر رو در سطح شهر دیدم واقعاً تعجب کردم.
2- بنده آقای عبوری رو نمی شناسم ولی از تیمی که در اطرافش هستند مشخص که شهرداری از جای دیگه مدیریت می شه!!؟؟؟!!
3- لطفاً در مورد رزومه آقای شهردار یک خبری را اعلام کنید تا ببینیم این آقا چقدر سابقه مدیریتی داره (اونم در مورد شهر و شهرداری)؟؟!!
4- مدرک تحصیلی آقای عبوری چیه ؟؟
5- آقایون محترم با یک روکش آسفالت نمیشه یک شهردار را سنجید. بعضی از مناطقی را که چند ماه پیش آسفالت کردند دچار نشست شده. اینه عملکرد شهردار ما.
6- آقای عبوری شما که وقتی آمدید شعار دادید که نیرویی جذب نمی کنیم و شهرداری و سازمان های تابعه باید تعدیل نیرو داشته باشه ولی چطور می شه که فرزاندان چند تن از دوستان شما در صدا و سیما از سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شروع به کار کردند.
7- برای همگان روشن است که شما با یکسری فعالیت هایی که بیشتر به صورت تبلیغاتی است در حال ادا کردن دین شورای شهر به خودتان هستید.
و.......
موفق و سربلند باشید.
مرتضی 26 آذر 1391
درخوب بودن عبوری حرفی نیست مطلبی که چاپشد درمذمت مجیزگویی وچاپلوسی بود ودرآموزه های دینی هم این کار مذموم شمرده شده است .والا در کارهای خوبی که عبوری انجامداد کسی شکندارد.
نا شناس 26 آذر 1391
عبوری از همه مسولین استان مازندران سر تر است آرزوی موفقیت برایش داریم
ب 26 آذر 1391
شهردار به اين ميگن......
ایرانی 26 آذر 1391
حاشیه رو کنار بزارید حال مردم رو به هم نزنید با این کار شناسی هایتان .مردم می بینند می فهمند .خوب واکنش نشان می دهند. برای ابادانی و سرافرازی راه کار اجرایی بدهیدو عمل کنید نه هیا هو کنید .
نا شناس 26 آذر 1391
دوست عزیزی بدون اطلاع مطلبی رو عنوان نمودند،منظورنویسنده ساختمان جدیدصداوسیماست،نه ساختمان دهه ی گذشته.درضمن،مهندس به کسی گفته میشود که در اون کارتخصص داشته باشه،مجید دلبندم به اون میگن لیسانسه!!!نه مهندس.نوع مدرک ،محل گرفتن مدرک و....مهم نیست،تموم کنید این کوته فکری هارو.اصل رو ول کردیم و حاشیه هارو چسبیدیم.بقول دوست محترم،واسه همینه درجامیزنیم.بایدفکروذکرماپیشرفت ساری باشه،حالا کی باعثش شده مهم نیست.ولی فقط کاش مثل مردم کوفه نباشیم!!!!!قدرخوب و خوبی هارو بدونیم،نکنه وقت بگذره بعد منتظر یک مختار بمونیم تا بیاد بقول کوفیان مرحم زخمهای دلمون بشه. یاحق
مجتبی حسینی 26 آذر 1391
اگر بمانند شهردار سابق که 5 سال فرصت دادند به آقای عبوری شهردار جوان هم فرصت بدهند شاهد تحولات و تغیرات زیادی در شهر خواهیم بود البته صدا و سیمای استان مازندران باید در گفتگوی زنده از برنامه هایشان بپرسند تا ملت فهیم ساری با حمایت همه جانبه از ایشان نگذارند خدای نکرده به روند روبه رشد شهرمان خدشه وارد کنند . من فکر کنم همه پیام دهندگان فوق ساروی نیستند زیرا در شهر ساری همه حمایتش میکنند . نمیخواستم اینو بگم اما بذار بگم داریم در همین شهر ساری کسانیکه دوست ندارند شخصی از خانواده شهدا به محبوبیت و موفقیت دست پیداکنه که خیلی قلیل هستند از سایت فهیم و منطقی شمال نیوز هم انتظار داریم دقت لازمه را داشته باشند. هستند کسانیکه بجای آنکه دستان مردان موفق را بگیرند پایشان را میگیرند تا جلوی روند روبه رشد را بگیرند یا حداقل دست انداز ایجاد کنند . عبوری عزیز با قدرت به کار خود ادامه دهید که حتما اکثریت جامعه فهیم پشتیبان شمایند و بی شک دست خدا و دعای مردم دلسوخته پشت و پناهت میباشد. ارادتمند ـ سید مجتبی حسینی (شهروند ساروی)
شهروند ساروي 27 آذر 1391
پروژه تخريب شهردار به خاطر انتخابات شورا شروع شده . آقاي شهردار مردم حامي شما هستند به كارت با قدرت و قوت ادامه بده.
نا شناس 27 آذر 1391
آقای عبوری با قدرت به کارت ادامه بده مردم ساری پشتت هستند...
نا شناس 27 آذر 1391
عبوری بیدی نیست از این بادها بلرزد . تمام این تخریب کنندگان کسانی هستند که رفتند در دامن یک نماینده می خواهند با یک گروه به شورا برسند لذا از الآن با برنامه شروع کردند و منتظر این هستند که فلان کوچه چاله ای پیدا کنند و بوق و کرنا کنند آخه یکی نیست از آنها بپرسد که شما در 6 سال چکار کردید . مگر نه این است که ساری را به خرابه تحویل این شهردار خدوم و توانمند دادید؟ این گوی و این میدان خواهیم دید که مردم چگونه شما را مردود خواهند کرد. تعجب بنده اینست که نگرانی آنها اینست که عبوری همینطور به کارهای خود ادامه دهد آنها ضعیف تر می شوند و هر طوری شده می خواهند ایشان را نقد غیر منصفانه کنند تا شاید عده ای را به خیمه انتقادی خود بکشند.
محمد رضا 27 آذر 1391
یکی ازبدبختیهای سارویهااینست که نمیتوانندهمدیگر راتحمل کنند من بعنوان یک شهروند ساروی با توجه به شناختی که نسبت به شهردار جوان دارم مطمئن هستم ایشان ساری را متحول خواهد کرد آنهائیکه مخالف ایشان هستند بخاطر اینست که ایشان غلام حلقه بگوش هیچکسی نبود و نخواهد شد همانطوریکه در معارفه خودشان گفتند اول خدا را در نظر دارند بعد شهدا و بدهکاری کسی نیستند و شاهد این هسیتیم که بارفتن ایشان از صدا و سیما چه ولوشویی شده و صحبت از نارضایتی کار کنان صدا و سیما از نبود ایشان است به امید اینک شاهد شکوفایی شهر ساری با دست توانمند ایشان و حمایت همه مسئولین دلسوز مردم فهیم و باشعور و با بصیرت باشیم. انشاء الله
اهالی بلوار آزادی 27 آذر 1391
جناب آقای مهندس عبوری شهردار جوان و شجاع محترم ساری
(بداد مردم برسید فریاد از سدمعبر بیمه ایران )
به استحضار می رساند سرپرستی بیمه ایران واقع در بلوار آزادی با نظر غیرکارشناسی کارنشناس بی انصاف شهرداری ، پارکینک اداری و پارکینک صنعتی تخلیه و بارگیری اتومبیلهای تصادفی و قطعات تعویضی را به درون کوچه باریک محله قدیمی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم قرارداده و زندگی اهالی مومن و شهید پرور را با سدمعبر کامیونتهای جرثقیل دار حامل اتومبیلهای تصادفی دچار مشکل نمود و هرروز شاهد درگیری و فحاشی رانندگان و مزاحمت نوامیس اهالی می باشیم . وقتی مسئولین بیمه ایران کشور در حال اختلاس میلیاردی بودند مدیران استانی بیمه ایران در مازندران توجهی به آسایش اهالی مظلوم نداشتند . وقتی که اهالی مجوز و هزینه های پروانه ساختمان و عوارض شهرداری را پرداختند آیا کارشناس کارنشناس بی انصاف شهرداری اجازه داشت این مجوز نابجای گاراژ صنعتی را صادر کند . لطفا بررسی و رفع مشکل نمایید تا لااقل بیمه ایران بخش بازدید اتومبیلهای تصادفی را به خارج شهر منتقل نمایند . چرا بخش بازدید تصادفات را از خیابان فرهنگ به یک کوچه باریک آوردند . لطفا به داد مردم برسید . درمورد سلامت کارشناس امضا کننده و تایید کننده مجوز شهرداری نیز تحقیق حراستی کنید شاید رشوه گرفته بود .
چرا صداو سیما در این مورد ساکت است ؟! 20:30 به داد ما برسید ...
با تشکر اهالی کوی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم بلوار آزادی ساری
نا شناس 27 آذر 1391
اين حرفها مشخصه كه هدايت شده از سوي برخي افراد براي ابقا يا بدست آوردن كرسي ... هست . در هر صورت آقاي شهردار شما بايد بداني كه از زمان امير مومنان علي (ع) تا مختار ثقفي مردم كوفه با يك نسيم تغيير وضعيت داده اند و پشت به تمام ارزشهاي اسلامي كرده اند فقط اميدوارم اين اتفاق در شهر ما و در عصر ما نيفتد ولي آقاي شهردار مطمئن باش كه نيروهاي فدايي در سطح شهر و ... هستند كه شما را حمايت ميكنند همانطور كه تا كنون حمايت كرده اند و شما با قدرت به كارتان ادامه دهيد كه خدا با شماست .
نا شناس 27 آذر 1391
خدا قوت
نا شناس 27 آذر 1391
آقاي عبوري اين مردم همانند مردم ... هستند كه هركاري برايشان بكنيد باز هم شاكي هستند . يادشان رفته كه همين مردم نسبت به شهردار قبلي اعتراض داشتند اما شما با قدرت به كارتان ادامه بدهيد و به اين حرفهاي بي ارزش اهميت ندهيد چون مشخصه كه اين بحثها از طرف برخي افراد براي ابقا يا بدست آوردن كرسي .... هست .
امید 27 آذر 1391
سلام
خداقوق آقای عبوری آبروی شهر ساری

چشم حسودان وتنگ نظران کور باد

خدا کند تا آخر بمانید ودر پناه خدا از سستی در کار در امان باشید

من در ساری که شهرم هست فعلا زندگی نمیکنم ولی هر ماه که به آنجا می آیم تغییرات را احساس می کنم
خدا قوت شهردار جوان
همیشه سربلند وپروز باشی
نا شناس 27 آذر 1391
عبوري سرور ماست آنقدر دوستش داريم كه نمي دانيم چگونه ابراز كنيم او براي پدر ما ارزش قائل شد و پدرم كه يك كارگر ساده شهرداري است امروز همش دعاش مي كرد و برايش آرزوي موفقيت مي كرد . آفرين بر چنين مديري كه به فكر اين قشر از شهرداري است
پریسا امیری 27 آذر 1391
مدیریت شهری دانشی است که کمتر کسی دارا می باشد و شهردار نیز باید به تمام مسائل مربوط به شهر آشنائی داشته باشد .
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود .
نا شناس 27 آذر 1391
کامنت اول از کسی بود که بخاطر توجه آقای عبوری نسبت به پدرشان تشکر کرده.... دوست عزیز ضمن تشکر ازاقدام پسندیده جناب آقای عبوری، موفقیت وکلاس کاری سازمانها در حفظ کرامت نیروی انسانی وارزش نهادن این سرمایه گرانبهاست که متاسفانه مدیران سنتی به آن اهمیت نمیدهند.
علی 29 آذر 1391
یک حرف وبس تمام کامنتها روخوندم زمان اثبات میکنه لیاقتهای عبوری را مردم ردمر باز هم مردم بهترقضاوت میکنند اکثرا عبوری روقبول دارند تازه ایشان داره خرابکاری آقایونودرست میکنه یک کم حوصله بخرج بدین میبینین چه میشود خیلیها ازقبل میگفتن نمیتونه اما تومدت کوتاه نشون داده میتونه خدا قوت عبوری
فرهاد اکبری 29 آذر 1391
بعضی ها مثل اینکه پاشونو از این شهر بیرون نذاشتند و یا اینکه اصلاٌ مفهوم شهر را نمی دانند چیست و همین دو سه مورد کار کوچیک برای اونا یک تحول محسوب میشه . برادر با حجم پرسنل شهرداری و بودجه های میلیاردی انتطار ما بیشتر از این است . شما مثل اینکه یک برنامه 100 ساله دوم برای آبادانی این شهر در نظر دارید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.